fullt upp

även fast jag är ledig i helgen har jag fullt upp ;p
kom precis hem ifrån jobbet där det var en galen kö ständigt i 8 timmar :/ inte himla roligt alltså.

Åker till stallet så fort jag vaknar imorgon, men innan de ska jag hinna städa lägenheten relativt snygg iaf. för sen måste jag mocka ur hagen i stallet för det ser förjävligt ut o jag vill inte att min häst ska stå och äta hö i massa bajs :s ska försöka hinna rida ett ordentligt pass också och även hinna smörja mina grejer :) men jag är en duracell kanin så jag hinner allt :D
min kära farbror, som förresten ställer upp JÄMT. han kommer o hämtar mig kl halv4 och då ska jag till kära svartå där jag bara ska andas ut och ta de luuuuungt.
Ska för första gången på länge följa med pappa och zting (hunden) på skyddsträning i kga på söndag också :D sista gången jag även skriver ifrån MIN dator, för på söndag säljs den :) sitter inte alls vid min dator längre utan har ju min super telefon HTC Desire HD :D

mer uppdate kommer alltså senare under lördag när jag är hemma i svartå hos moder o fader :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte (foto och hästsport)

Hur länge har du haft Prisse nu? =)

2011-02-06 @ 13:49:57
URL: http://charlottelundstrom.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0