hästledig

Idag är jag hästledig och det känns sååå skönt, helt underbart.
Natta (www.nathaliebusk.blogg.se) ska rida prisse idag pga olika skäl men jag vet att hon rider honom jätte bra för hon har provat lite förut och hon skulle aldrig stressa upp prisse som en  viss annan person gjorde så jag känner mig jätte trygg :) har precis skickat meddelande om hur hon ska rida honom och vad han ska ha på sig och så, höns mamma som jag är ;)
Imorgon har jag ledigt ifrån jobbet istället och tänkte köra en hel dag i stallet, har morgonfodringen sen hem och sova en stund och sen även träffa på syster en sväng för lite mys med henne och linn :) och sen blir det stallet hela eftermiddagen-kvällen :)

Ingen blogglust idag då jag är helt slut i kroppen men en liten bloppis kommer komma upp innan jag åker till jobbet :)


Kommentarer
Postat av: jessica andersson

sv. tack han kändes rikitgt lugn & lydig idag faktiskt ! :)

2011-02-02 @ 21:03:11
URL: http://jessiejump.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0