:D

som ni ser är bloggdesignen klar, hoppas ni blev nöjda ? :D det blev jag iaf.
inlägg om dagens ridning kommer att komma upp ikväll om jag orkar, vaknade nämligen med världens förkylning och feber. jag ringde till jobbet och frågadee om jag fick jobba kväll ist, skulle ha jobbar halv 10 till halv 3..
istället fick jag komma in kl 5 vilket var GRYMT skönt eftersom då kunde jag sova ut ordentligt.
Hann med ett ordentligt ridpass på prisse som jag känner just nu att jag inte skulle ha gjort för nu spränger det i huvudet ;)


prisse får alltid lite kraft efter varje ridpass vilket består av 1,5 dl havre och 2 dl korn :) oftast ner det himla roligt ut efter han har ätit för han har så bråttom att äta så det är oftast mat i hela hans ansikte ;) här kommer en bild på busen ;D


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0