en hiss


Jag vill hissa mitt ulltäcke ;) Jag har ett ulltäcke ifrån hööks som endast kostade 279:- tror jag, men fysjutton va de är bra och suger upp bra. Som igår blev prisse svettig, ställer han i gången med täcket över sig, 10 min senare var han snustorr och jag kunde byta till ett annat täcke ;p nackdelen dock är ju att det inte är någon hals vilket jag önskar. men har man ingen hals så får man göra en genom att lägga täcket på hela halsen istället hahaha :) då torkar det kan jag lova ;)


hittade ingen bildn är prisse har på sig det men här är iaf bilden ifrån hööks´s hemsida :)
jag jobba idag men har ordnat 2 st tidsinställda inlägg åt er :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0