Tävlingssäsongen - 11

Snart börjar det,
tävlingssäsongen 2011 :D och jag är redooooo :)

Första tävlingen blir i Botorp 5 Mars ? tror jag det var iaf haha bra koll jag har :)
ska starta en LB och vill bara få en bra känsla igenom första tävlingen och hoppas självklart på ett bra resultat men får jag en bra känsla på framridningen och även på banan så blir jag glad :)
Eftersom prisse stegra på första tävlingen och hoppa över dressyrstaketet på andra så vet man aldrig vad som kommer att hända haha ;D


bjuder på 1 bild ifrån första tävlingen, red i hoppsadel och sitter och pratar med jennie där tror jag
också haha :)

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: hejhej! blev du nöjd med designen? har inte fått svar :P Kram

2011-01-29 @ 18:09:56
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0