träning

idag är det träning för lovisa uppe i stallet :) Lovisa är väldigt ung tränare 18, snart 19 år men är grymt bra ändå. vi är ett gäng i stallet som drar ihop en träning någon gång i veckan för att träna lite =)
www.ahlkin.blogg.se där är Lovisa och Jennie (prisses förra ägare) som driver en liten blogg i skolsyfte? tror jag att jag hörde någonting om, men där skriver dom om träningar och även lite tips och råd :) besök vettja.

Har även möjligheten till att filma träningen idag efter som min super telefon filmar asbra i ridhuset så ikväll om jag får låna syrrans youtube konto så kan jag ladda upp en film här åt er ;D
Vi kommer att träna mer på den förvända galoppen idag och jag känner på mig redan nu att prisse kommer va JÄTTE svettig efteråt :D haha :)
kommer inlägg ikväll ;d

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja svettig det blev han:D Superbra jobbat i dag!

2011-01-30 @ 21:02:05
URL: http://ahlkin.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0